Strona główna
Co powinna zawierać strona internetowa w branży nieruchomości?

Co powinna zawierać strona internetowa w branży nieruchomości?

28.04.2023

Co powinna zawierać strona internetowa w branży nieruchomości?

Firmowa strona internetowa przyda się w każdej branży. Jeśli działasz w zakresie nieruchomości, z pewnością zastanawiałeś się nad jej założeniem. W naszym artykule opisujemy aspekty, na które warto zwrócić uwagę. Zdobądź niezbędną wiedzę. Zacznij docierać do internautów zainteresowanych nieruchomościami dzięki własnej stronie internetowej!

Wizerunek w sieci a User Experience

User Experience, czyli doświadczenie użytkownika stanowią jego odczucia podczas przeglądania danej strony WWW. W celu jego poprawy zmień szybkość działania i czas ładowania witryny, rozdzielaj treści nagłówkami, nie stosuj zbyt dużej liczby reklam i dbaj o czytelność treści. Publikację artykułów zleć firmie z copywriterami. Treści będą czytelne dzięki grafikom, infografikom, odstępom, śródtytułom, wypunktowaniom czy wyboldowaniom.

Widoczność na urządzeniach mobilnych i optymalizacja

Twoja strona internetowa powinna być przede wszystkim responsywna. Oznacza to dobrą widoczność na urządzeniach mobilnych. Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2022” 75% badanych używa smartfonów do przeglądania sieci.

Jeśli natomiast chodzi o optymalizację, to strona WWW powinna zawierać słowa kluczowe oraz atrybuty alt dla grafik. Merytoryczne treści są dobrze odbierane przez internautów i wyszukiwarki w trakcie pozycjonowania.

Optymalizacja SEO jest szczególnie ważna na stronie głównej. To w końcu najczęściej odwiedzana strona WWW. Internauci wchodzą z niej do innych podstron. Poza tym może się wyświetlać na konkurencyjne frazy kluczowe w wyszukiwarce Google. Nie zapomnij również o:

  • prezentacji oferty swojej firmy,

  • brandowych słowach kluczowych,

  • optymalizacji nagłówków (H1),

  • metadanych,

  • danych strukturalnych,

  • firmowym blogu.

Budowanie wizerunku firmy w Internecie – przydatne funkcje

Prowadzisz własne biuro nieruchomości? Oto przydatne opcje na Twojej firmowej stronie:

  • Kalkulatory – pomogą Twoim klientom w zorientowaniu się, jakie oferty zmieszczą się w ich budżecie. Szczególnie istotne są kalkulatory, które podają orientacyjną wysokość rat kredytu hipotecznego.

  • Poradniki – odnośnie do wyceny nieruchomości. W ten sposób użytkownik może sprawdzić, ile może zarobić przy sprzedaży nieruchomości i z pomocą biura.

  • Rynkowe raporty – inwestorzy lubią być na bieżąco z rynkiem nieruchomości. Wykaz ważnych informacji czy publikacja raportów w tym przypadku zatrzyma na Twojej firmowej stronie internautów.