Firmowa strona internetowa przyda się w każdej branży. Jeśli działasz w zakresie nieruchomości, z pewnością zastanawiałeś się nad jej założeniem. W naszym artykule opisujemy aspekty, na które warto zwrócić uwagę. Zdobądź niezbędną wiedzę. Zacznij docierać do internautów zainteresowanych nieruchomościami dzięki własnej stronie internetowej!
Wizerunek w sieci a User Experience
User Experience, czyli doświadczenie użytkownika stanowią jego odczucia podczas przeglądania danej strony WWW. W celu jego poprawy zmień szybkość działania i czas ładowania witryny, rozdzielaj treści nagłówkami, nie stosuj zbyt dużej liczby reklam i dbaj o czytelność treści. Publikację artykułów zleć firmie z copywriterami. Treści będą czytelne dzięki grafikom, infografikom, odstępom, śródtytułom, wypunktowaniom czy wyboldowaniom.
Widoczność na urządzeniach mobilnych i optymalizacja
Twoja strona internetowa powinna być przede wszystkim responsywna. Oznacza to dobrą widoczność na urządzeniach mobilnych. Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2022” 75% badanych używa smartfonów do przeglądania sieci.
Jeśli natomiast chodzi o optymalizację, to strona WWW powinna zawierać słowa kluczowe oraz atrybuty alt dla grafik. Merytoryczne treści są dobrze odbierane przez internautów i wyszukiwarki w trakcie pozycjonowania.
Optymalizacja SEO jest szczególnie ważna na stronie głównej. To w końcu najczęściej odwiedzana strona WWW. Internauci wchodzą z niej do innych podstron. Poza tym może się wyświetlać na konkurencyjne frazy kluczowe w wyszukiwarce Google. Nie zapomnij również o:
prezentacji oferty swojej firmy,
brandowych słowach kluczowych,
optymalizacji nagłówków (H1),
metadanych,
danych strukturalnych,
firmowym blogu.
Budowanie wizerunku firmy w Internecie – przydatne funkcje
Prowadzisz własne biuro nieruchomości? Oto przydatne opcje na Twojej firmowej stronie:
Kalkulatory – pomogą Twoim klientom w zorientowaniu się, jakie oferty zmieszczą się w ich budżecie. Szczególnie istotne są kalkulatory, które podają orientacyjną wysokość rat kredytu hipotecznego.
Poradniki – odnośnie do wyceny nieruchomości. W ten sposób użytkownik może sprawdzić, ile może zarobić przy sprzedaży nieruchomości i z pomocą biura.
Rynkowe raporty – inwestorzy lubią być na bieżąco z rynkiem nieruchomości. Wykaz ważnych informacji czy publikacja raportów w tym przypadku zatrzyma na Twojej firmowej stronie internautów.